Powróćmy do Tête-à-Tête z Dermatologią

Do kalendarza znaczących wydarzeń dermatologicznych na dobre wpisała się Konferencja Tête-à-Tête z Dermatologią. W tym roku odbyła się już ósma edycja tego spotkania – więcej o niej możecie przeczytać na stronie http://medph.pl/2019/05/29/tete-a-tete-z-dermatologia-2019-sprawozdanie-z-konferencji/

Tematem majowej Konferencji były „Choroby skóry u dzieci – od teorii do praktyki”. Dlaczego tym razem całość poświęcona była dzieciom? O to i kilka innych spraw zapytaliśmy Pana Macieja Sochę, Marketing Managera, w przerwach między wykładami. Ciekawi jesteście o co jeszcze pytaliśmy i jakie odpowiedzi uzyskaliśmy? Zapraszamy do lektury…

1.    Skąd pomysł na tegoroczną tematykę konferencji?

Tegoroczna konferencja Tête-à-Tête z Dermatologią to już 8 edycja i tak naprawdę tematyka jest podykotowana przez samych lekarzy biorących udział w poprzednich edycjach. Zbierając ich opinie na temat programu, wykładów oraz wartości merytorycznej, zawsze też pytamy o zapotrzebowanie na kolejne tematy. Co szczególnie byłoby dla nich interesujące, ciekawe i przydatne w codziennej pracy z pacjentami. Po zeszłorocznej konferencji okazało się, że jest to właśnie tematyka związana z chorobami skóry dziecka. Na tej podstawie razem z ekspertami danego tematu tworzymy cały program konferencji.   

2.   Organizatorem konferencji jest NAOS Polska. Czemu nie marka Bioderma?

Misja marki Bioderma jest częścią szerszej wizji firmy NAOS, aby najlepiej zrozumieć funkcjonowanie marki Bioderma oraz ukazać jej odrębność w porównaniu z markami konkurencyjnymi konieczne jest wytłumaczenie czym jest NAOS, jakimi założeniami się kieruje i jak działa. Marka NAOS, obecna dzisiaj w ponad 100 krajach, jest jedną z 55 najlepszych światowych grup kosmetycznych, jednocześnie pozostając jedną z niewielu, która zachowała swoją niezależność. NAOS poszerza zakres swojej działalności wychodząc od troski o skórę a kończąc na trosce o człowieka (zdrowie, piękno, dobre samopoczucie). Wspólnym mianownikiem dla wszystkich marek NAOS jest ekobiologia, czyli nauka i filozofia, która traktuje skórę jako złożony i ewoluujący ekosystem. Zrozumienie tej filozofii i zasad, jakimi kieruje się firma przy tworzeniu swoich produktów jest kluczowe, ponieważ tak różne od tego z czym możemy się spotkać w przypadku innych koncernów kosmetycznych.

3.   Słyszeliśmy, że marka Bioderma bierze udział w programie na rzecz dzieci z AZS. Czy moglibyśmy poznać więcej szczegółów?

Marka Bioderma jest tak naprawdę organizatorem kampanii „Z sercem o Atopii” dedykowanej pacjentom chorującym na Atopowe Zapalnie Skóry. Głównym celem akcji jest wsparcie rodzin w kosztownym leczeniu oraz dostarczanie wiedzy, porad i fachowej, eksperckiej pomocy pacjentom z AZS.

Kampania realizowana jest od 5 lat. W tym roku startujemy z kolejną odsłoną akcji, gdzie głównymi bohaterami będą rodzice, którzy są największym wsparciem swojego dziecka w chorobie. Bioderma wspiera rodziców i dzieci w codziennych zmaganiach z atopią. Wszyscy oni potrzebują kompleksowej i systematycznej opieki oraz rzetelnej wiedzy na temat tego problemu. We współpracy z naszymi partnerami przygotowaliśmy lokalizator, który pomoże w znalezieniu najlepszych ekspertów: lekarzy, psychologów oraz Apteki oferujące pomoc w leczeniu.

4.   Czym wyróżnia się marka Bioderma spośród innych marek dostępnych w aptekach?

Marka Bioderma jako jedna z marek NAOS różni się od innych przede wszystkim podejściem do tworzenia produktów, które oparte jest na ekobiologii. Ekobiologia traktuje naszą skórę, jako stale ewoluujący ekosystem, w którym musimy zachować jej naturalne zasoby oraz pierwotne funkcje poprzez wzmacnianie jej naturalnych mechanizmów. Zatem właściwa pielęgnacja naszej skóry jest przejawem troski o nasz ekosystem. Właściwa pielęgnacja czyli taka, dla której najważniejsza jest ochrona oraz wzmacnianie naturalnych mechanizmów obronnych i naprawczych skóry, po to, aby sama była w stanie skutecznie reagować i funkcjonować. Priorytetem jest dla nas szukanie przyczyn zachodzących w skórze zmian i naprawianie ich, a nie likwidowanie objawów. W taki też sposób opracowywane i tworzone są nasze produkty.

5.   Czy możemy spodziewać się nowych produktów wśród posiadanych marek?

Chcąc dostarczać innowacyjne rozwiązania Nasze laboratoria we Francji wciąż pracują nad nowymi liniami produktów oraz nowoczesnymi formułami.

Dostarczanie produktów, które nieustannie poprawiają jakość życia pacjentów z różnymi schorzeniami jest jednym z kluczowych filarów dla marek NAOS.

Dziękujemy za rozmowę i życzymy powodzenia!

Related posts

Leave a Comment