Odkrywamy markę Phytomer – część druga

Poniżej kontynuujemy naszą rozmowę z p. Dorotą Wojciechowską, certyfikowanym szkoleniowcem i opiekunem marki Phytomer.

W jaki sposób powstają kolejne produkty marki? Obserwujecie rynek/firmy konkurencyjne, trendy w pielęgnacji skóry, czy idziecie po wyznaczonej przez siebie ścieżce?

PHYTOMER kroczy własną ścieżką! Ma zdefiniowane kierunki swojego działania na wiele lat do przodu i na pewno będą to:

– naturalna pielęgnacja wykorzystująca bogactwa morza, tzw. niebieska biotechnologia;

– bezpieczeństwo i zdrowie skóry; 

– produkcja aktywnych składników i kosmetyków;

– współpraca z profesjonalistami;

– ekologia i szacunek dla planety przede wszystkim;

a hasłem przewodnim będzie „natura to nowy luksus”.

Według naukowców PHYTOMER, to właśnie w morzu tkwią inspiracje i tu jest największy potencjał aktywnych składników, z których zaledwie około 10% jest przebadanych i opisanych. Przyszłością jest także morska biotechnologia, w której się specjalizuje. Hodowla alg, aktualnie zajmuje 1000 m² laboratorium. Wkrótce ma się poszerzyć i wielomilionowe nakłady dedykowane są wyłącznie temu kierunkowi.

Marka Phytomer upatruje przyszłość w morskiej biotechnologii

Jedna z grup badawczych PHYTOMER już intensywnie pracuje nad tematem mikrobioty skóry i wiążę z nim ogromne nadzieje na kolejne innowacje. Naukowcy uważają, że to jest początek nowej ery w pielęgnacji skóry.  

Jak widać, aktualnie wiodące trendy krzyżują się z naszymi działaniami, w tym nowy, związany z troską o ecosystem skóry. Dodam, że z dorobku PHYTOMER czerpią też inne firmy, które kupują aktywne składniki na potrzeby receptur własnych kosmetyków.

Czy możecie Państwo pochwalić się wynikami badań potwierdzających skuteczność produktów?

Wszystkie składniki aktywne i produkty finalne są badane i poddawane różnorodnym testom. To jest szereg działań w Centrum, ale też we współpracy z placówkami zewnętrznymi (szpitale, uczelnie itp.) w celu pomiaru tolerancji, aktywności i sposobu działania produktów. Badania na kulturach komórkowych. Testy pod kątem ostrej toksyczności, fototoksyczności, hipoalergiczności, mutagenności przy użyciu niektórych międzynarodowych modeli toksykologii. Badania kliniczne i testy konsumenckie. Regularne kontrole pod kątem zgodności z różnymi normami.                                                                             

Od momentu odkrycia składnika aktywnego i wyprodukowania kosmetyku mija od 3 do 5 lat. Ostatnia faza to testy aplikacyjne. Dla pełnej transparentności prowadzone są w niezależnych laboratoriach z wykorzystaniem aparatury. Ocenie podlegają zarówno skuteczność jak i przyjemność stosowania.

Testy kliniczne przeprowadza się na panelu wolontariuszy w oparciu o ustalone kryteria: osoby w wieku 25-45 lat z dermatozami skóry takimi jak zaczerwienienia, wrażliwość, skóry bardzo delikatne, atopowe. Osoby testujące muszą nakładać produkt 2 razy dziennie.

TWARZ

Komfortowy krem nawilżająco-odżywczy z algą Cyfolią

Odbudowa poziomu nawilżenia skóry już po 7 dniach

Doskonale nawilżona skóra: 91%

Skóra złagodzona: 90%

 Udoskonalenie cery

Cera bardziej promienna: 72%

Cera wygląda na piękniejszą: 85%

 Testowany dermatologicznie – Nie jest komedogenny – Nie jest aknegenny

* Wyniki testu satysfakcji dla 21 kobiet, stosowany dwa razy dziennie przez 28 dni.

CIAŁO

Celluli Attack Koncentrat na „uparty cellulit”

Optymalna skuteczność antycellulitowa

Mniej widoczny cellulit: 120% 

Gładszy cellulit: 124%

Redukcja upartego tłuszczu: 100%

Redukcja grudkowatości skóry: 110%

* Indywidualna punktacja 56 kobiet – średnia wartość, ocena wyglądu skóry – aplikacja dwa razy dziennie przez 28 dni.

Czy marka dostępna jest wyłącznie w Europie czy można ją znaleźć na całym świecie?

To globalna marka. Eksport stanowi 75% udziału w jej obrotach. Pierwszym rynkiem zbytu, już w latach 80-tych, były USA i Japonia.  Aktualnie eksportuje do 80 krajów na wszystkich kontynentach. Kosmetyki i zabiegi PHYTOMER można spotkać w 10 000 punktach, w tym setkach prestiżowych hoteli-spa na całym świecie, np.: Four Seasons, Hyatt, Hilton, Sheraton, KempinskiLe Méridien, Mariott, Ritz Carlton  …

Jaki zabieg w gabinecie cieszy się największą popularnością wśród rodzimych klientów? 

Oferta PHYTOMER obejmuje zabiegi i rytuały pielęgnacyjne zarówno do twarzy, jak i do ciała. Każda procedura zabiegowa obejmuje immersję morską, spersonalizowaną pielęgnację i masaż. Zależy nam, aby podczas zabiegu Klienci czuli się jak podczas kąpieli w morzu, żeby te zabiegi były równie rewitalizujące jak morska bryza, przywracająca skórze zdrowy blask.

Wśród zabiegów na twarz, które Klienci wybierają najchętniej jest flagowy Pionnier Treatment – przywracający młodość na obszarach: twarz – usta – dekolt. Ten zabieg gorąco rekomenduję. Jest to pielęgnacja skoncentrowana na wygładzaniu struktury skóry, głębokiej rewitalizacji z efektem młodzieńczego blasku. Oparta na wyjątkowych składnikach aktywnych takich jak morski cukier, woda morska, ekstrakty z alg i roślin z certyfikowanych plantacji, które zapewniają natychmiast widoczne rezultaty. Już sam moment rozpoczęcia procedury zabiegowej jest wyjątkowy, po relaksującym masażu pleców wzdłuż kręgosłupa aplikowana jest samorozgrzewająca się maska błotna. Etap ten potęguje uczucie wszechogarniającego relaksu, rozluźnia spięte mięśnie pleców, z czym tak często obecnie się spotykamy wśród Klientów, chociażby z uwagi na ilość godzin pracy w trybie home office. Firmowy masaż twarzy, szyi, dekoltu został opracowany przez francuskiego osteopatę i wykorzystuje zaawansowane techniki manualne. Ten zabieg to 75 minut efektywnej pielęgnacji odmładzającej i relaksacji…

A jaki zabieg zaproponowaliby nam Państwo w celu poprawy kondycji skóry?

Bez szczegółowego wywiadu i oceny stanu skóry trudno jest rekomendować ten najwłaściwszy, spersonalizowany zabieg. Mogę tylko zapewnić, że wszystkie zabiegi przynoszą wspaniałe rezultaty już po pierwszej wizycie. Bardzo kompleksowym zabiegiem twarzy jest 60-minutowy OLIGOFORCE LUMINATION, który błyskawicznie wzmocni kondycję skóry, ujednolici cerę z korektą zmarszczek i przebarwień. W zabiegu wykorzystujemy m.in. 20% piling  (kw. glikolowy, mlekowy, cytrynowy) i łagodzącą maskę w płacie bogatą w OLIGOMER®, legendarny składnik marki owiany tajemnicą, który zasila skórę bogactwem minerałów i pierwiastków śladowych. Efekt końcowy to wygładzona, nawilżona, rozświetlona i pięknie pachnąca skóra. Również ta procedura zabiegowa obejmuje manualny masaż twarzy, aby wzmocnić pielęgnację i uzyskać efekt optymalnego odprężenia.

Naszym rozmówcą była Pani Dorota Wojciechowska – certyfikowany szkoleniowiec i opiekun marki Phytomer. Dyplomowany kosmetolog oraz mgr biologii. Absolwentka Wyższej Szkoły Zawodowej Pielęgnacji Zdrowia i Urody w Poznaniu oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Praktykuje zawodowo jako szkoleniowiec kosmetyczny od 2007 roku. Współautorka wielu technik masaży oraz procedur zabiegowych. Certyfikowany szkoleniowiec francuskich marek: Guinot Insitut Paris, Phytomer oraz włoskiej Rhea Cosmetics.

Related posts

Leave a Comment